H γαστρονομία


στο Μάρκετινγκ του Ελληνικού Τουρισμού.

 

Ένα έργο για όλους τους Έλληνες

Ο τουρισμός σήμερα συνεισφέρει περίπου το 16% του ΑΕΠ και απασχολεί, άμεσα και έμμεσα, σχεδόν το 18% του συνόλου των απασχολουμένων στη χώρα μας. Τα τρία τελευταία χρόνια της κρίσης, αποδείχθηκε ιδιαίτερα ανθεκτικός τομέας και όπως διαφαίνεται θα συνεχίσει μια ικανοποιητική πορεία.

Αυτή η δυναμική του ελληνικού τουρισμού μπορεί να ενισχυθεί και να διοχετευθεί και σε άλλους τομείς, μέσα από τις συνέργειες με άλλους δυναμικούς κλάδους της ελληνικής οικονομίας. Σε αυτό το πλαίσιο, η ελληνική γαστρονομία αποτέλεσε πρώτη επιλογή καθώς το προϊόν υπάρχει, έχει εν δυνάμει συγκριτικό πλεονέκτημα, αγγίζει έναν ευρύ κύκλο επιχειρήσεων -από τον αγρότη, τον εστιάτορα, τον μεταποιητή μέχρι τον ξενοδόχο- και κυρίως δεν απαιτεί μεγάλες σε επενδύσεις σε εγκαταστάσεις και πάγια αλλά σχετικά μικρές επενδύσεις σε ενέργειες μάρκετινγκ.

Απαιτείται, δηλαδή, ένα ολοκληρωμένο σχέδιο μάρκετινγκ, το οποίο ο Σύνδεσμος Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΣΕΤΕ) έχει εκπονήσει και παρουσιάσει ήδη από το 2009. Τα βασικά παραδοτέα του σχεδίου είναι, η διαμόρφωση του γαστρονομικού χαρτοφυλακίου και  ένα εκτενές σχέδιο προβολής με βασικό άξονα μια διαδικτυακή πύλη, όπου ο επισκέπτης -Έλληνας ή ξένος- θα μπορεί με ένα κλικ να βρει το ποιοτικό γαστρονομικό προϊόν σε κάθε περιοχή της χώρας, είτε πρόκειται για παραδοσιακά ελληνικά προϊόντα, είτε για ξενοδοχεία, εστιατόρια ή μικρές μονάδες που προσφέρουν μια καλής ποιότητας ελληνική κουζίνα, είτε πρόκειται για μουσεία, δρόμους του κρασιού, φεστιβάλ γαστρονομίας και άλλες νησίδες γαστρονομικού πολιτισμού.

Με την ολοκλήρωση της καμπάνιας ανεύρεσης χορηγικών πόρων (Σεπτέμβριος 2012 – Μάρτιος 2013) συγκεντρώθηκαν τα χρήματα για την έναρξη του έργου. Η διαμόρφωση του γαστρονομικού χαρτοφυλακίου της Ελλάδας έχει ξεκινήσει. Η προσπάθεια για την ανεύρεση χορηγικών πόρων που θα στηρίξουν το σύνολο του έργου (σε ορίζοντα 3ετίας) συνεχίζεται!



ΤΟ ΣΧΕΔΙΟ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ

Διαβάστε online το σχέδιο Μάρκετινγκ εδώ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ

Κατεβάστε και αποθηκεύστε την μελέτη του ΣΕΤΕ σε μορφή .pdf εδώ

ΓΙΝΕΤΕ ΧΟΡΗΓΟΣ

Γίνετε χορηγός και υποστηρίξτε το σημαντικό εγχείρημα που μας αφορά όλους.

 

» Η ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΑΝΕΥΡΕΣΗΣ ΧΟΡΗΓΙΚΩΝ ΠΟΡΩΝ

Για την υλοποίηση του έργου ξεκίνησε το Σεπτέμβριο του 2012 μια καμπάνια ανεύρεσης χορηγικών πόρων . Περισσότερα

 

SETE partners

 Χάλκινοι Χορηγοί Έργου
 
Υποστηρικτές Έργου

 
Χορηγοί Επικοινωνίας

  
 
Χορηγοί Κλαδικής Επικοινωνίας
 
Ειδικός Κλαδικός ΣυνεργάτηςΕιδικός συνεργάτης προβολής
HORECA logo